Hibrid LifeHacker

Molnár Fruzsi

A kreativitás, a tartalomgyártás és a digitális stratégia napi kenyere. Az experimentális fotó szerelmese. 2017 óta hibrid lifehacker. Egyéni vállalkozóként több márka online jelenlétét és hirdetéseit egyengeti, miközben Európa legnagyobb kulturális projektjének, a Liget Budapest online divíziójának vezetője. Jelenleg a Hungarian Business Leaders Forum nemzetközi női vezetőképző X Mentor Program ösztöndíjasa és egy újonnan megépült intézmény, a Magyar Zene Háza online kampányán dolgozik.

Marczinkó Ági

PPC nagyágyú. Szakértőként külföldi márkák hirdetéseit menedzseli, a We Love Digital Kft. ügyvezetőjeként pedig a hazai kkv szektornak nyújt segítséget Facebook, Google hirdetésekben, SEO-ban, és marketing automatizálásban. Fontosnak tartja, hogy a „nagyok” mellett más, külföldön jól menő, de itthon még kevésbé használt online felületi lehetőségeket is megmutasson a közép- és nagyvállalatok számára. Az utóbbi 5 évben számos jelentős hazai márka Facebook hirdetéseit és oldalait menedzselte, többek között: K&H Bank, MOL, SOLE Mizo, Aldi, Dr. Oetker, Nanushka, Szentkirályi Ásványvíz, Zwack, Budapesti Metropolitan Egyetem, Marysia. Munkája elismeréseként 2022-ben az „Év 50 legjobb női marketingese” közé került.

Placeholder Image