Napjaink egyik legforróbb marketingese volt a vendégünk. Online kommunikációs szakértő, digitális nomád anyuka, cégalapító, válságmenedzser, jogász, feleség … Orsinál a helyzet szüli a titulust. Mi a története? Főszerkesztőként indult, majd 2014-ben tartalomgyártással kezdett el foglalkozni. Beszippantotta a social media, így céget alapított. Azóta a márka összefolyt az alapítójával, bár nem érti, miért hívják Zsolyának, mert a rövidítést csak cégnévnek szánta, senki sem becézi így a baráti körében. Elmondása szerint a kitartás és az alázat a siker kulcsa, nem a gyorsan összecsapható munka.
Csapata szerteszét van a nagyvilágban. Van aki Baliról, van aki Portugáliából dolgozik be, Orsi pedig mozgóügynök. Ügyfeleik csupán 5%-val találkoznak személyesen.
Digitális nomád kalapjában Orsi Spanyolországból dolgozott és az a romantikus elképzelése támadt, hogy a gyerekének megmutatja a világot, miközben egész nyáron a tengerpart mellől dolgozik. Nem spoilerezünk nagyon, ha eláruljuk, hogy Orsi kisfia nem értékelte a digitális nomád létet, hiszen ismerős közegre, intézményre, megoldásokra volt szüksége két 8 órában dolgozó felnőtt helyett: „Az én gyerekem ott állt a csúszda előtt és kijelentette, hogy ezekkel a gyerekekkel nem fog játszani, mert nem tudnak magyarul.” Orsinak jó tapasztalás volt, mert felismerte a családja határait.
HOGYAN LEHET MEGHÓDÍTANI A NEMZETKÖZI PIACOT?
Ami a ZSOLYA Communication-t illeti, lépésről lépésre haladnak. Magyar piacon kezdett a csapat, de gazdasági okokból és kíváncsiságból most nyitnak a külföldi piac felé is. Nemzetközi konferenciákra járnak, networkingelnek. Az is kiderül a legújabb Hibrid Lifehackerek részből, hogy mennyire helytálló egy finn, vagy éppen spanyol vállalkozónak a magyar piaci tudás és hogyan tud egy magyar marketing csapat versenyelőnyre szert tenni nemzetközi vizeken. Szóba kerül a megkerülhetetlen mesterséges intelligencia is, aminek manapság őrületes hype-ja van. Orsi és csapata is a háttérben rengeteget tesztelgeti. Kicsit „bullshit generátornak” tartják, mivel a magyar piacra ténylegesen reflektáló tartalmakat nem tud érdemben generálni. Orsi szerint gyönyörűen ír szöveget a semmiről, de nem félnek attól, hogy átveszi a tartalomgyártás felett a tejhatalmat, inkább csak egy újabb eszköz áll rendelkezésünkre, ami segíti a munkát.
Szó lesz arról, mennyire változik a felhasználók száma, ha fizetőssé válik egy-egy social media felület, vagy miért tévhit, hogy a social media felületek a jelenlegi formájukban ingyenesek. Választ kapunk arra, hol van az ember a márka mögött, vagy hogyan is kezeli egy profi azt, hogy amíg délelőtt magzatpózban sír 4 órán keresztül, úgy délután már előadást tart szemrebbenés nélkül egy szakmai rendezvényen, mert meg kell ugrania. Orsit is megkörnyékezte a kiégés és a nihil. Mi segített neki kimászni a gödörből? Az új részből kiderül. Füleket előkészíteni, popcornt a kézbe, irány az új rész!
Idővonal
00:00 Ki Orsi és hogyan talált rá az útjára?
05:00 A Zsolya Communication, mint márka kialakulása
07:30 Egy márka leválasztása az alapítójáról
08:30 A digitális nomád lét buktatói
11:14 A márka mögött álló nemzetközi csapat
13:26 Globális trendek meglovaglása
14:50 Inspiráció a szakmai mindennapokban
15:30 Mesterséges intelligencia
17:40 A Facebook csoportok és a ZSOLYA márka mögötti közösség
20:50 KA social media fizetős változatának hatása a marketingre
23:00 A BeReal létjogosultsága az online térben
26:35 Hol van az ember a márka mögött?
30:20 Tud hiteles maradni egy ember, ha nem mutatja meg, ki áll a márka mögött?
Könyvajánló: