Hibrid LifeHacker

Onion ügynökég: Csizik
Balázs és Pálfai Domokos

Kicsit meghúzkodtuk a reklámszakma bajszát. Nagy szavakkal dobálózunk, figyelmet irányítunk magunkra, nagyokat álmodunk, gyerek dobszerkóján feszültséget adunk ki. Vendégünk Csizik Balázs és Pálfai Domokos, az Onion creative ügynökség alapítói, akik kicsit több mint egy éve szánták el magukat, hogy nagy fába vágják a fejszéjüket. Náluk hiperaktív agyrobbanások közepette jönnek a kreatív ötletek, ha beüt az adrenalin. Nevükhöz fűződik a KanyarGO térkép, ügyfeleik között pedig olyan izgalmas projektek, márkák lapulnak meg, mint a Holokauszt Emlékközpont, vagy éppen az
Art Market.

Hogyan születik egy új reklámügynökség egy telített piacon?

Milyen új koncepcióval lehet kitűnni a versenytársak közül?

Milyen egy jó szinergia az alapítók között és dobálnak-e néha tányért egymásra reklámplakátok mögé bújva?

Ez mind kiderül a legújabb részből.

Ki hogy éli meg a kiégést?

Balázsnak az jelenti a kiégést, ha pihenés nélkül felelősséget kell vállalnia projektekért, emberekért, eredményekért hónapokon keresztül, Domi pedig akkor kezd el füstölni, ha tobzódnak a projektekben azok az álláspontok és értékek, amit nem tud képviselni. Az is sokat számít a csapatnak, ha olyan emberek eszik körül, vagy éppen veszik körül, akik a nap végén megnyugtatják őket, hogy nem dől össze a világ.

Na de nincs több spoiler, irány az új Hibrid Lifehackerek rész!

Related Podcasts
Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Onion ügynökég: Csizik Balázs és Pálfai Domokos