Hibrid LifeHacker

Vendégünk Gazdig Bence, a designer csávó. Freelancer grafikusból vált 12 fős kreatív ügynökség büszke tulajdonosává rövid idő alatt (Gazduig Creative Agency). Instagramon kezdett el saját márkát építeni edukatív lapozós posztokkal az elsők között az országban. Az ügyfelei 90%-a a mai napig erről a felületről érkezik. Két évvel a kezdés után már saját irodában ült. Elutasítja a kiégést. Miért? Az új részből kiderül.


Szó lesz people management-ről, tremdteremtésről, Onlyfans-ről, és a Z generáció munkamoráljáról is. A sok teendő miatt volt-e már vezetői kiégése? Azt vallja, hogy a kiégés egy szigorú és kényelmetlen szó. Nagyon könnyen ráhúzható bármilyen random jött kisebb negatív hullámra. Könnyű találni egy mumust. Bence szerint az emberek saját magukat égetik ki az alapján, hogyan dekódolják a körülöttük történő világot. Ha azt mondja egy vezető, hogy ki van égve és puff,
mindennek vége, akkor nem vezető alapanyag. Hiszen ő mutatja az utat a csapatának, a munkavállalóinak. Ha nincs útmutatás, akkor merre mennek az emberei? Mindenkinek szüksége van alvásra, pihenésre, evésre és néhanapján egy jó berúgásra is. Ezzel a gőz kiadva, elpárolog és kezdődhet az új nap új kihívásokkal.


TARTALOMGYÁRTÁSI ELSŐSEGÉLY (KI)ÉGÉSI SÉRÜLÉSEKRE


Több mint 500-an töltötték le a Gazduig Creative Agency kiégést megelőző anyagát, amit azért hoztak létre, hogy a szakemberek jobban tudják menedzselni az idejüket. Ez egy anyag segít fókuszáltabb maradni és segítségül hívni az AI megoldásokat egy sűrűbb időszakban. Becsületkasszás anyag, lehet borravalót adni érte az oldalon. Az anyag itt érhető el: https://gazduig.gumroad.com/l/firstaid?layout=profile. Ha egyfolytában koncentrálunk és nem figyelünk közben oda az alapvető szükségleteinkre, akkor valóban olyan állapotba kerülhet az ember, hogy kiég.


MI INSPIRÁLJA GAZDIG BENCÉT?


A kreativitás olyan, mint egy izommemória: minél többet edzed, annál erősebb lesz! Éppen ezért Bencénél munka munkát követ. Csapata tagjai Serfőző Péter írásaiból inspirálódnak („Branding a vizuális válasz” című könyv), ő maga Szabó Mátyás: „Arculattervezés és webdesign” könyvét ajánlja Jack Trout:„A marketing huszonkét vastörvénye” című könyvvel egyetemben. Nem gondolja, hogy a Midjourney kiváltja a grafikai szakmát, hiszen elengedhetetlen a mögötte levő emberi faktor, a stratégiai gondolkodásmód. Hova tovább és hogyan halad a designer csávó a világuralom felé? Az új részből kiderül:

Related Podcasts
Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

hibrid_lifehacker_gazdig_bence